Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Dokumentacja która nie powinna znaleźć się w archiwum

Zaczęty przez Paula_er, Marzec 27, 2023,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Paula_er

Dzień dobry,
Mam następujący problem: w archiwum starostwa powiatowego została odnaleziona dokumentacja szkolna, mianowicie arkusze ocen po zlikwidowanej szkole. Z tego co wiem dokumentacja przebiegu nauczania po likwidacji szkoły powinna trafić do kuratorium oświaty. U nas dokumentację odnalazłam, ale nie była ona w żaden sposób zaewidencjonowana, ani ja ani pracownik który jest dłużej stażem w archiwum nie wiemy skąd ona się tam pojawiła, najpewniej była "przejęta" przez jeszcze poprzednią osobę. Co zrobić w takiej sytuacji? Przekazać te dokumenty do kuratorium? Co powinno zawierać w takim razie pismo przewodnie? Jak się wytłumaczyć z tego dlaczego my przekazujemy te dokumenty?

Barsa

Po prostu zadzwonić do kuratorium, opowiedzieć o sprawie i znaleźć razem rozwiązanie ;)