Autor Wątek: Dokumentacja która nie powinna znaleźć się w archiwum  (Przeczytany 1103 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paula_er

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 1
Dzień dobry,
Mam następujący problem: w archiwum starostwa powiatowego została odnaleziona dokumentacja szkolna, mianowicie arkusze ocen po zlikwidowanej szkole. Z tego co wiem dokumentacja przebiegu nauczania po likwidacji szkoły powinna trafić do kuratorium oświaty. U nas dokumentację odnalazłam, ale nie była ona w żaden sposób zaewidencjonowana, ani ja ani pracownik który jest dłużej stażem w archiwum nie wiemy skąd ona się tam pojawiła, najpewniej była "przejęta" przez jeszcze poprzednią osobę. Co zrobić w takiej sytuacji? Przekazać te dokumenty do kuratorium? Co powinno zawierać w takim razie pismo przewodnie? Jak się wytłumaczyć z tego dlaczego my przekazujemy te dokumenty?

Offline Barsa

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 247
Odp: Dokumentacja która nie powinna znaleźć się w archiwum
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 08, 2023, »
Po prostu zadzwonić do kuratorium, opowiedzieć o sprawie i znaleźć razem rozwiązanie ;)