Witam,
mam pytanie odnośnie pism wewnętrznych. Chciałam się upewnić czy dobrze myślę, albo wyprowadzicie mnie z błędu
![Mrugnięcie ;)](http://www.ifar.pl/Smileys/akyhne/wink.gif)
W sytuacji, gdy np. komórka finansowa wysyła pismo do kierowników referatów o terminie złożenia sprawozdania finansowego, a z kolei kierownicy referatów rozsyłają kopie takiego pisma do swoich pracowników, żeby przygotowali sprawozdanie, to jak z takim pismem powinni postąpić pracownicy, kierownicy? Potraktować go jako kat. Bc? Dać np. do teczki sprawozdania finansowe ze swoim znakiem komórki, tylko teczka będzie miała kat. Bc? Bo generalnie pismo ma znak komórki finansowej, która je wytworzyła i rozesłała i ta komórka będzie odpowiedzialna merytorycznie za zgromadzenie sprawozdań z poszczególnych referatów. Czy jednak powinni je normalnie zarejestrować w jakiś swoich teczkach?
Sprawozdania finansowe są tylko przykładem. Bo taka sytuacja może dotyczyć różnych spraw. Np. rozesłanie na do pracowników wytycznych dot. postępowania w jakieś sytuacji kryzysowej, albo rozesłanie jakiś wewnętrznych procedur, regulacji do wiadomości i stosowania przez pracowników. I co oni maja zrobić z takimi pismami, meilami?