Internetowe Forum Archiwalne > Metodyka Archiwalna
zmiana miejsca/adresu składnicy akt
(1/1)
aga-pcpr:
Dzień dobry, jestem osobą pracującą w pomocy społecznej tj. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - jednostka organizacyjna powiatu. Prowadzimy składnicę akt, która obecnie jeszcze znajduje się w tym samym budynku w którym mieści się nasza jednostka. Planowane jest przeniesienie przez Starostwo naszej składnicy akt do innego budynku oddalonego od naszej siedziby o około 2 kilometry. Proszę o informację czy składnica akt powinna być w tym samym czy może być w innym budynku co jednostka? Jak byłam na szkoleniu to Pan prowadzący szkolenie mówił, że lokal składnicy akt musi mieścić się w tym samym budynku co jednostka. Drugie pytanie- czy trzeba informować Archiwum Państwowe o zmianie miejsca/adresu składnicy akt jednostki. :) Proszę o odpowiedź, z góry dziękuję i pozdrawiam :) Agnieszka
inka:
Nie spotkałam się z zapisem, że składnica musi znajdować się w tym samym budynku co jednostka. Najważniejsze aby spełniała wszelkie wymogi związane z prawidłowym przechowywaniem dokumentacji i aby nowy lokal spełniał wymagania zapisane w instrukcji archiwalnej zatwierdzonej przez AP.
Uważam, że nie trzeba powiadamiać AP o zmianie siedziby. To PCPR musiałby powiadamiać odpowiednie organy, gdyby zmieniał adres, ale to że ich składnica jest przenoszona już nie. Wszelka korespondencja i tak trafia na adres PCPR zgadza się?
Nawigacja
Idź do wersji pełnej