Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Koordynator czynności kancelaryjnych

Zaczęty przez anna.pawlicka@op.pl, Październik 05, 2022,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

anna.pawlicka@op.pl

Dzień dobry,
czy koordynator czynności kancelaryjnych to musi to być pracownik zakładu pracy czy może to być osoba na zlecenie?

sirsilis

 to musi być osoba która zna bardzo dobrze przepisy kanc-arch w danej organizacji

Danuta J. Samek

Najlepszy wariant: koordynator = archiwista. Pozdrawiam
Pozdrawiam
Danuta J. Samek

sirsilis

Cytat: Danuta J. Samek w Październik 06, 2022,
Najlepszy wariant: koordynator = archiwista. Pozdrawiam

dokładnie tak plus z odpowiednią dobrą pensją...

Filip Kwiatek

A tak przy okazji tego wątku - co sądzicie albo czy spotkaliście się z przypadkiem, gdy w jednej komórce organizacyjnej (nie pionie czy departamencie) jest zorganizowane zarówno archiwum zakładowe, jak i kancelaria jako jeden strumień decyzyjny i organizacyjny?

Danuta J. Samek

Prowadzenie archiwum razem z kancelarią jest logiczne, wtedy budujemy zarządzanie dokumentacją. To bardzo trudny odcinek pracy. Musi być obsługiwany przez wykwalifikowanych urzędników znających i stosujących przepisy. Musi mieć 100% wsparcie ze strony zarządu/dyrekcji. No i nie może być to stanowisko archiwisty, tylko minimum kierownika biura + kompetencje i dodatki :) . Nie żartuję. Jeśli powyższego nie ma - to wychodzi tylko polski/ruski ład i zawracanie głowy. Musi być też zabezpieczona współpraca z kolegami komputerowcami-programistami. Jednym słowem bez gwarancji profeski - nie startuj. Pozdrawiam
Pozdrawiam
Danuta J. Samek

sirsilis

też tak uważam że logiczne połączenie

homo novus

Cytat: Danuta J. Samek w Październik 06, 2022,
Prowadzenie archiwum razem z kancelarią jest logiczne, wtedy budujemy zarządzanie dokumentacją. To bardzo trudny odcinek pracy. Musi być obsługiwany przez wykwalifikowanych urzędników znających i stosujących przepisy. Musi mieć 100% wsparcie ze strony zarządu/dyrekcji. No i nie może być to stanowisko archiwisty, tylko minimum kierownika biura + kompetencje i dodatki :) . Nie żartuję. Jeśli powyższego nie ma - to wychodzi tylko polski/ruski ład i zawracanie głowy. Musi być też zabezpieczona współpraca z kolegami komputerowcami-programistami. Jednym słowem bez gwarancji profeski - nie startuj. Pozdrawiam
Trudno lepiej ująć - żeby tylko to dotarło do wszystkich dyrekcji/zarządów itp.  :(.