Autor Wątek: Koordynator czynności kancelaryjnych  (Przeczytany 739 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline anna.pawlicka@op.pl

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 7
Koordynator czynności kancelaryjnych
« dnia: Październik 05, 2022, »
Dzień dobry,
czy koordynator czynności kancelaryjnych to musi to być pracownik zakładu pracy czy może to być osoba na zlecenie?

Offline sirsilis

  • archiwa_2.5
  • st. kustosz(ka)
  • *
  • Wiadomości: 998
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 06, 2022, »
 to musi być osoba która zna bardzo dobrze przepisy kanc-arch w danej organizacji

Offline Danuta J. Samek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 232
Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 06, 2022, »
Najlepszy wariant: koordynator = archiwista. Pozdrawiam
Pozdrawiam
Danuta J. Samek

Offline sirsilis

  • archiwa_2.5
  • st. kustosz(ka)
  • *
  • Wiadomości: 998
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 06, 2022, »
Najlepszy wariant: koordynator = archiwista. Pozdrawiam

dokładnie tak plus z odpowiednią dobrą pensją...

Offline Filip Kwiatek

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 359
Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 06, 2022, »
A tak przy okazji tego wątku - co sądzicie albo czy spotkaliście się z przypadkiem, gdy w jednej komórce organizacyjnej (nie pionie czy departamencie) jest zorganizowane zarówno archiwum zakładowe, jak i kancelaria jako jeden strumień decyzyjny i organizacyjny?

Offline Danuta J. Samek

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 232
Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 06, 2022, »
Prowadzenie archiwum razem z kancelarią jest logiczne, wtedy budujemy zarządzanie dokumentacją. To bardzo trudny odcinek pracy. Musi być obsługiwany przez wykwalifikowanych urzędników znających i stosujących przepisy. Musi mieć 100% wsparcie ze strony zarządu/dyrekcji. No i nie może być to stanowisko archiwisty, tylko minimum kierownika biura + kompetencje i dodatki :) . Nie żartuję. Jeśli powyższego nie ma - to wychodzi tylko polski/ruski ład i zawracanie głowy. Musi być też zabezpieczona współpraca z kolegami komputerowcami-programistami. Jednym słowem bez gwarancji profeski - nie startuj. Pozdrawiam
Pozdrawiam
Danuta J. Samek

Offline sirsilis

  • archiwa_2.5
  • st. kustosz(ka)
  • *
  • Wiadomości: 998
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 06, 2022, »
też tak uważam że logiczne połączenie

Offline homo novus

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 126
Odp: Koordynator czynności kancelaryjnych
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 07, 2022, »
Prowadzenie archiwum razem z kancelarią jest logiczne, wtedy budujemy zarządzanie dokumentacją. To bardzo trudny odcinek pracy. Musi być obsługiwany przez wykwalifikowanych urzędników znających i stosujących przepisy. Musi mieć 100% wsparcie ze strony zarządu/dyrekcji. No i nie może być to stanowisko archiwisty, tylko minimum kierownika biura + kompetencje i dodatki :) . Nie żartuję. Jeśli powyższego nie ma - to wychodzi tylko polski/ruski ład i zawracanie głowy. Musi być też zabezpieczona współpraca z kolegami komputerowcami-programistami. Jednym słowem bez gwarancji profeski - nie startuj. Pozdrawiam
Trudno lepiej ująć - żeby tylko to dotarło do wszystkich dyrekcji/zarządów itp.  :(.