Dzień dobry, jestem po kontroli AP. Jeszcze nie ma protokołu i zaleceń, ale chcę zacząć wprowadzać zalecenia przekazane ustnie w czasie kontroli.
W spisie zdawczo-odbiorczym kat A okazało się, że niektóre teczki są za grube oraz nie wszystkie zostały umieszczone pod osobną pozycją (czyli dwa tomy tej samej teczki zostały wpisane razem jako 2 szt.)
Jak mam teraz poprawić spis i uporządkować dokumentację?
1. Za grube teczki podzielić, tzn jeśli ma powyżej 5cm stron to mniej więcej połowę spraw zostawić w teczce, resztę dokumentacji ponownie ponumerować zaczynając od 1 i umieścić w nowej teczce, a spis spraw pozostawić tylko w pierwszej teczce czy kopie umieścić też w drugiej?
2. Sporządzić nowy spis zdawczo-odbiorczy o nowym numerze? poprzedni numer wykreślić z wykazu spisów i umieścić adnotację w obu spisach o przeniesieniu teczek?
Nie wiem czy dobrze zrozumiałam, że muszę nadać nowy numer spisu?