Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

dokumentacja ePUAP

Zaczęty przez kkk, Luty 01, 2022,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kkk

Cześć
W naszej firmie archiwum zakładowe prowadzone jest w formie tradycyjnej, nie mamy elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją. Cześć osób korzysta z platformy ePUAP, czy dokumentacja wytworzona na platformie elektronicznej powinna być drukowana i archiwizowana w teczkach rzeczowych?
Proszę o opinię/odpowiedź.

EwelinaP

Jeśli macie system tradycyjny i podlegacie pod rozporządzenie PRM z 18.01.2011 r., to wszystkie dokumenty elektroniczne, ale też np. maile powinny być drukowane i włączane do akt sprawy.

kkk

Dziękuję za odpowiedź, rzeczywiście tak powinno być. W przypadku ePUAP, słyszałem, że do dokumentu powinno się dołączyć tabelkę z podpisem. Trochę nie wiem o co chodzi z tą tabelką, ale przyjrzę się sprawie, jak ktoś będzie u nas taki dokument generował.

archiwumUM

jeśli podlegasz pod Rozporządzenie PRM z 2011 to wyraziście jest opisane co należy zrobić w par. 45, 47. Dokładnie, krok po kroku. Włącznie z wydrukowaniem UPP/UPO, naniesieniem zapisu (albo pieczątki jak u mnie), podpisaniem. Może ta "tabelka" to właśnie UPO