Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Prowadzenie teczek - znakowanie spraw, teczek i pism

Zaczęty przez pmm, Styczeń 13, 2012,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

EwelinaP

Skoro to rejestr, to zawiera tylko spis. Zrobiłabym z tego osobną teczkę. Właściwe umowy mogą być osobnymi teczkami. Można i tak. Ale można też zebrać kilka umów wraz z dokumentacją towarzyszącą, czyli de facto akta poszczególnych spraw i standardowo połączyć je w teczki, a spis spraw, czyli rejestr dołączyć na początku pierwszego tomu. Podejrzewam, że byłoby kilka tomów takiej dokumentacji. Należy więc rozważyć sposób archiwizacji, by ułatwić sobie do niej dostęp. Dużo zależy od tego, jak często sięga się do takich teczek. Jeśli często, to ja wybrałabym pierwszą opcję, czyli każda sprawa (umowa) osobno, rejestr także w osobnej teczce. Jest wtedy dłuższy spis, ale od razu wiemy, którą teczkę z archiwum wyciągnąć. Jeśli natomiast z akt korzystacie sporadycznie, to można zebrać więcej umów w teczkę i zrobić to jako jedną pozycję na spisie zd-odb z oznaczeniem ilości tomów.

Forumowicz

Bardzo dziękuję za wyjaśnienie :) Tych umów jest bardzo dużo w ciągu roku, więc rzeczywiście byłoby wiele tomów. dodatkowo każda teczka ma dużo dokumentacji.
Cytat: EwelinaP w Styczeń 21, 2022,
Jeśli często, to ja wybrałabym pierwszą opcję, czyli każda sprawa (umowa) osobno, rejestr także w osobnej teczce. Jest wtedy dłuższy spis, ale od razu wiemy, którą teczkę z archiwum wyciągnąć.
To już wiem co zrobić. Dziękuję :)