Autor Wątek: egzekucja i windykacja w miejskiej jednostce budżetowej  (Przeczytany 368 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Paulina

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 7
Dzień dobry,
na wstępie zaznaczam, że jestem kompletnym nowicjuszem po kursie kancelaryjno- archiwalnym I stopnia.
A pytań i wątpliwości niestety mam mnóstwo..
Dostałam zadanie stworzenia normatywów kancelaryjno-archiwalnych w mojej jednostce, nigdy takowych nie było, dokumentacja narastała w systemie dziennikowym, z resztą nadal tak jest. Jestem w kontakcie z AP, dostali już projekty i czekamy co dalej. Nie jesteśmy pod nadzorem, posiadamy składnicę akt.
Przechodząc do sedna- mamy dział windykacji, teczki dłużników są opisywane imiennie, a w nich gromadzi się całą dokumentację dotyczącą zadłużenia, czyli wezwania do zapłaty, uprzedzenie i wypowiedzenie umowy najmu, wykaz zaległości, pozwy do sądu, wyroki sądu, które są oddawane do komornika w celu wszczęcia egzekucji itp.
Czy ktoś z Państwa mógłby mi pomóc "ogarnąć' sposób prowadzenia takiej teczki i rejestracji spraw? Wychodzi na to, że są to teczki zbiorcze, ale jak to prowadzić? W JRWA ( projekt ) mamy klasę 314- "Egzekucja i windykacja", ale nie wiem jak rejestrować poszczególne pisma. Czy dla każdego ww. rodzaju dokumentacji również powinna być klasa w JRWA, pod nią powinniśmy rejestrować pisma z adnotacją, że przeniesiono akta do teczki zbiorczej ( klasa 314 )?
Proszę o pomoc :)