Tak dla przypomonienia, że coś takiego istnieje jak dokumentacja nie tworząca akt sprawy:
"Dokumentację, o której mowa...., mogą stanowić w szczególności:
1) zaproszenia, życzenia, podziękowania, kondolencje, jeżeli zostały
zarejestrowane jako przesyłki wpływające i jednocześnie nie stanowią części
akt sprawy;
2) niezamawiane oferty, jeżeli zostały zarejestrowane jako przesyłki wpływające
i jednocześnie nie stanowią części akt sprawy;
3) dokumentacja finansowo-księgowa, w szczególności rachunki, faktury, inne
dokumenty księgowe;
4) listy obecności;
5) karty urlopowe;
6) dokumentacja magazynowa;
7) środki ewidencyjne składnicy akt;
dane w systemach teleinformatycznych dedykowanych do realizacji
określonych wyspecjalizowanych usług oraz spraw, w szczególności dane w
systemie udostępniającym automatycznie dane z określonego rejestru, dane
przesyłane za pomocą środków komunikacji elektronicznej automatycznie
tworzące rejestr;
9) rejestry i ewidencje, w szczególności środków trwałych, wypożyczeń sprzętu,
materiałów biurowych, zbiorów bibliotecznych,
10) dokumentacja o charakterze pomocniczym, o której mowa w § 2."
Oczywiście nie ma wymienionych wniosków urlopowych tylko karty urlopowe, ale z mojego oglądu to większość kadrowych nie tworzy spraw dla wniosków, bo.... bo każdy lubi mieć mniej pracy
, tak przynamniej mi się wydaje, że taki jest powód głównie - oczywiście jak ktoś ogarnia instrukcje kancelaryjną.
Ps. Trochę mnie czasem forum zadziwia z tą hmmmm chęcią bycia na 200% z przepisami, skoro jest tak dobrze to co ja przez kilkanaście lat tyle urzędów musiałem archiwizować i poprawiać po ich pracownikach, łącznie ze zmiana symboli, łączeniem i dzieleniem dokumentacji. Chyba tu na forum zaglądają ludzie którym "chce się" a to dobrze.