Wymyśliłam tak: klasa 3151 Egzekucja administracyjna;komórka merytoryczna: wydział finansowo-księgowy (wystawia tytuł wykonawczy), dokumentacja tworząca akta sprawy. Egzekucja każdej kary nałożonej decyzją administracyjną tworzy sprawę. Początek sprawy to wydanie decyzji administracyjnej, koniec sprawy: zapłata kary (ostatniej jej raty) lub umorzenie kary. W spisie spraw jako wszczęcie sprawy wpisujemy datę wydania decyzji administracyjnej o nałożeniu kary, jako koniec powzięcie informacji i spłacie kary (np. z systemu teleinformatycznego) lub datę decyzji o umorzeniu kary. Do akt sprawy dołączane będą: tytuły wykonawcze, korespondencja z urzędem skarbowym, decyzja o rozłożeniu na raty kary (+wszelka korespondencja dot. rozłożenia na raty), zapytania organu II instancji o zapłacie kary (data i jej wysokość), pismo przewodnie do urzędu otrzymującego część kwoty z kary pieniężnej do kopii decyzji administracyjnej o nałożeniu kary (wysyłane w momencie wpływy kary na konto wierzyciela - z tego konta część kwoty przesyłana jest na konto określonego urzędu), upomnienie do strony domagające się zapłaty kary. Będę wdzięczna za wszelkie merytoryczne sugestie i rady.