Autor Wątek: Archiwizowanie teczek osób bezrobotnych w Urzędach Pracy  (Przeczytany 408 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Nadya

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 17
  • Płeć: Kobieta
Witam,
mam pytanie dotyczące archiwizowania teczek os. bezrobotnych, a mianowicie na jakiej podstawie w Państwa Urzędach są przekazywanie do Archiwum. U nas teczki os. bezrobotnych aktywne są w oddzielnym pomieszczeniu, poprzednia archiwistka powiedziała, że archiwizujemy je dopiero kiedy ktoś dostarczy nam akt zgonu. W związku z powyższym chciałam podpytać czy są jakieś inne wskazania co do możliwości zarchiwizowania teczki os. bezrobotnej, czy może wynika to z jakiegoś odgórnego zapisu, o którym jeszcze się nie dowiedziałam. :) Jak to wygląda u Państwa ?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

Offline EwelinaP

  • archiwista
  • ***
  • Wiadomości: 400
  • Płeć: Kobieta
Odp: Archiwizowanie teczek osób bezrobotnych w Urzędach Pracy
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 28, 2021, »
Uwaga, od kiedy liczy się okres przechowywania teczek osób bezrobotnych powinna znajdować się w odpowiedniej rubryce w rzeczowym wykazie akt. Jeśli takiej nie ma, to radziłabym poprosić o radę archiwum państwowe. Tak chyba będzie najszybciej i najbardziej pewnie.