Archiwizowanie teczek osób bezrobotnych w Urzędach Pracy

Zaczęty przez Nadya, Lipiec 19, 2021,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nadya

Witam,
mam pytanie dotyczące archiwizowania teczek os. bezrobotnych, a mianowicie na jakiej podstawie w Państwa Urzędach są przekazywanie do Archiwum. U nas teczki os. bezrobotnych aktywne są w oddzielnym pomieszczeniu, poprzednia archiwistka powiedziała, że archiwizujemy je dopiero kiedy ktoś dostarczy nam akt zgonu. W związku z powyższym chciałam podpytać czy są jakieś inne wskazania co do możliwości zarchiwizowania teczki os. bezrobotnej, czy może wynika to z jakiegoś odgórnego zapisu, o którym jeszcze się nie dowiedziałam. :) Jak to wygląda u Państwa ?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.

EwelinaP

Uwaga, od kiedy liczy się okres przechowywania teczek osób bezrobotnych powinna znajdować się w odpowiedniej rubryce w rzeczowym wykazie akt. Jeśli takiej nie ma, to radziłabym poprosić o radę archiwum państwowe. Tak chyba będzie najszybciej i najbardziej pewnie.