Autor Wątek: Postępowanie z czwartym egzemplarzem spisu materiałów archiwalnych  (Przeczytany 468 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline milka120109

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 18
Witam :)
W mej jednostce w instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego jest zapis : "W porozumieniu z dyrektorem Archiwum Państwowego ustala się postępowanie z czwartym egzemplarzem spisu materiałów archiwalnych",  co robicie u siebie z tym 4 egzemplarzem spisu? U nas poprzednia archiwistka przesyłała do AP wraz ze sprawozdaniem z działalności AZ. 

Offline Bolek

  • kustosz(ka)
  • *****
  • Wiadomości: 628
  • Płeć: Mężczyzna
Z reguły 4 egzemplarz wysyła się do AP w ciągu roku. I tutaj są różne metody postępowania. Niektórzy wysyłają spisy po każdym przejęciu kat. A do AZ. Niektórzy gromadzą spisy i przekazują np. podczas kontroli AZ a nie którzy wysyłają jako załączniki do sprawozdania z działałności Az za dany rok.
prawy obrońca lewego słupka