Postępowanie z czwartym egzemplarzem spisu materiałów archiwalnych

Zaczęty przez milka120109, Marzec 18, 2021,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

milka120109

Witam :)
W mej jednostce w instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego jest zapis : "W porozumieniu z dyrektorem Archiwum Państwowego ustala się postępowanie z czwartym egzemplarzem spisu materiałów archiwalnych",  co robicie u siebie z tym 4 egzemplarzem spisu? U nas poprzednia archiwistka przesyłała do AP wraz ze sprawozdaniem z działalności AZ. 

Bolek

Z reguły 4 egzemplarz wysyła się do AP w ciągu roku. I tutaj są różne metody postępowania. Niektórzy wysyłają spisy po każdym przejęciu kat. A do AZ. Niektórzy gromadzą spisy i przekazują np. podczas kontroli AZ a nie którzy wysyłają jako załączniki do sprawozdania z działałności Az za dany rok.
prawy obrońca lewego słupka