Tak, oczywiście - ja się jak najbardziej z tym zgadzam.
Natomiast odnoszę w tej chwili wrażenie, że albo Pani nie zrozumiała tego, o czym pisał w pierwszym poście
rogger rozważając wariant 1, albo ja go nie zrozumiałem, a już na pewno nie zostałem przez Panią zrozumiany
Jak rozumiem, zaproponowany przez
roggera wariant 1 zakłada "wrzucanie" dokumentacji stanowiącej de facto różne nie powiązane ze sobą sprawy do jednej sprawy i jako taki jest niepoprawny
Jeśli
rogger pisząc poniższe słowa:
Wariant 1
"zapytania, wyjaśnienia" jako jedna sprawa - (będą gromadzone wszystkie zapytania i wyjaśnienia z całej jednostki organizacyjnej w obrębie jednego roku)
zakładał że zarejestruje na spisie spraw
jedną sprawę i będzie do niej wrzucał
dokumentację wszelkich zapytań spływających w ciągu roku, niezależnie od tego czego te zapytania dotyczą i czy są ze sobą powiązane, to jest to postępowanie nieprawidłowe.
No chyba, że to ja czegoś w jego wypowiedzi nie zrozumiałem i miał co innego na myśli.
Dokumentację grupujemy w akta konkretnych spraw i każda sprawa musi być zarejestrowana jako osobna pozycja na spisie spraw, otrzymując osobny znak sprawy.
W przypadku różnych zapytań (nawet jeśli dotyczą tej samej tematyki - np. orzekania o niepełnosprawności - i jako takie wylądują w jednej teczce rzeczowej), każde z nich będzie wszczynało osobna sprawę.