Autor Wątek: opis pudła archiwizacyjnego  (Przeczytany 1097 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline archi

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 36
opis pudła archiwizacyjnego
« dnia: Styczeń 05, 2021, »
Witam, jak w temacie. Przygotowane do przekazania do AP teczki pakuję w pudła. Materiały dotyczą 5 jednostek organizacyjnych, mam więc 5 spisów z/o materiałów przekazywanych do AP. Czy do jednego pudła mogę włożyć wszystkie teczki (jeśli się zmieszczą) a na pudle wypisać nazwy tych jednostek organizacyjnych i nr sygnatur odnoszące się do każdej jednostki?
Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku  :) 

Offline muniekdm

  • archiwa_2.5
  • archiwista
  • *
  • Wiadomości: 425
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: opis pudła archiwizacyjnego
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 05, 2021, »
Teczki z każdej jednostki organizacyjnej (spisu) należy włożyć każde do innego pudła i opisać zawartość. Każde pudło powinno dotyczyć innej jednostki organizacyjnej, ponieważ będą stanowić osobne zespoły w AP. Najlepiej jednak upewnić się w AP jak należy postąpić.