Autor Wątek: Oznaczenie kancelaryjne przy sporządzaniu spisu na brakowanie  (Przeczytany 164 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Początkujący archiwista

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 24
Dzień Dobry. Sporządzam spis na brakowanie dokumentacji odziedziczonej po Ośrodku Adopcyjno-Opiekuńczym, obejmującej okres od 1976 roku do 1998 roku. Jeśli w latach 70 prowadzący sprawy stosowali bezdziennikowy system kancelaryjny to czy powinienem w rubryce oznaczenie kancelaryjne wpisać numery z dziennika korespondencyjnego widniejące na pismach np: Ldz. OA/20/76, Ldz.OA/45/77?

Offline Barsa

  • młodszy(a) archiwista(ka)
  • *
  • Wiadomości: 247
Odp: Oznaczenie kancelaryjne przy sporządzaniu spisu na brakowanie
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 04, 2024, »
Jeśli robisz brakowanie z tych lat, to jak wpiszesz tam symbol z JRWA to świat i ludzie.... Chyba, że nie możesz zrobić spisów z natury, wtedy niby można dać cały znak w spisach z-o, ale dalej w spisie do brakowania wystarcza symbol z JRWA.