Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Brakowanie be-10

Zaczęty przez andrzej.s, Listopad 04, 2020,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

andrzej.s

Witam.

Wydział komunikacji Starostwa ma gotowych do ekspertyzy 29 spisów, w tym wyłączone auta na kat A.

W jaki sposób najlepiej wysłać te spisy? Chodzi mi o to czy je np pogrupować po 5-6 spisów, czy np przekazać latami, czy wysłać wszystko tak jak upiera się wydział?

A jeśli wysłąć całość to w jaki sposób sporządzić wniosek? Do wniosku dołączyć spis dokumentacji podlegającej ekspertyzie i spisy?

Pozdrawiam.

Rovan

Przede wszystkim po co dzielić to na 29 spisów na brakowanie?

Skoro w tym konkretnym przypadku całość brakowanej dokumentacji to kat. BE, należy sporządzić jeden spis na brakowanie i jeden wniosek na brakowanie.

andrzej.s

Ale tam wychodzi ok 17 000 pozycji...

Dory

Cytat: andrzej.s w Listopad 05, 2020,
Ale tam wychodzi ok 17 000 pozycji...
Ale się nazbierało tej kategorii :o Jak na raz, chyba za dużo pozycji - wyobrażam sobie, że byłoby trudno przez to przebrnąć, no i ile czasu zajęłaby taka ekspertyza... Może podzielić na dwie tury czyli po dwa wnioski i dwa spisy w jakimś odstępie w czasie?

Rovan

 ??? ???
Tak, czy siak - jedno brakowanie  = jeden spis kat. BE + jeden wniosek do tego spisu.
Tyle że przy tej ilości akt trzeba będzie to podzielić na kilka brakowań.

Swoją drogą jakim cudem jeden wydział wytworzył taka ilość kat. BE?
Co wyście chomikowali to od 1999? :D
Brakowanie przeprowadza się regularnie - co roku.

andrzej.s

Najzwyklejsze zaniedbanie wydziału i wcześniejszych archiwistów  :-[
Teraz ja to muszę wszystko prostować...

Bolek

Przede wszystkim skontaktuj się z AP, któremu podlegacie jak to załatwić wygodnie dla obu stron. BE z wydziały komunikacji to dokumentacja jednorodna, więc wystarczy ekspertyza małej części aby wyrobić sobie zdanie mniej więcej o całości.Na osobistą ekspertyzę z AP w obecnych czasach bym nie liczył. Ale szansa jest bo może jakieś starostwo już występowało o brakowanie tego typu dokumentacji wiec dostaniecie odpowiedź co należy uczynić aby wybrakować tą dokumentację np. zabytkowe i nietypowe do kat. A, po jakimś % akt z każdego roku z każdej kategorii do A, itp.
Życzę powodzenia w staraniach.
prawy obrońca lewego słupka