Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Zgoda na brakowanie

Zaczęty przez andrzej.s, Wrzesień 17, 2020,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

andrzej.s

Witajcie.
Dostaliśmy zgodę od AP na brakowanie dokumentacji kat. B.
Niestety zostaliśmy z tym sami, koordynator przeszedł na emeryturę...

Czy następnym krokiem jest napisanie pisma do starosty o powołanie komisji?
Czy w tym piśmie należy wskazać zarządzenie starosty?

Jak to dalej ma wyglądać?

szymek

Czy archiwista, koordynator, osoba zajmująca się u was archiwizacją pracowała na stanowisku samodzielnym, czy też w ramach jakiegoś wydziału? Jeżeli jest zgoda na brakowanie tzn że wiesz jakie dokumenty powinny być wybrakowane. Wystarczy /tak uważam/ aby naczelnik wydziału, w którym pracował archiwista/koordynator wskaże osobę lub sam wybierze odpowiednią firmę zajmującą się brakowaniem i to wszystko.

Rovan

Komisję powołuje się przed wystąpieniem do AP o zgodę na brakowanie. Zadaniem komisji jest wytypowanie dokumentacji do brakowania.
Skoro macie już zgodę pozostaje tylko wybrać formę, która dokona zniszczenia dokumentacji.