Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Porządkowanie dokumentacji sprzed 1990 r.

Zaczęty przez Melecjusz, Wrzesień 13, 2020,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Melecjusz

Szanowni Państwo,
Witam, w archiwum urzędu miasta porządkuję dokumentację która ma być następnie przekazywana do archiwum państwowego.
Nie poznałem jeszcze w całości całego zasobu ale zakładam, że będzie to dokumentacja:
- wytworzona po marcu 1990 r.,
- wytworzona przed 1990 r. przez rady narodowe oraz terenowy organ administracji państwowej
- pewnie trafi się też dokumentacja przejęta po zlikwidowanych innych urzędach/instytucjach.

Moje pytanie brzmi jakimi wytycznymi/przepisami się kierować przy opracowywaniu tego typu dokumentacji?
Jakimi przepisami się kierować przy opracowywaniu dokumentacji po marcu 1990 r. a jakimi gdy gminy jeszcze nie funkcjonowały a były rady narodowe?

Dziękuje z góry za wszelkie odpowiedzi.

Michał Szot

W pierwszej kolejności proponuję kierować się § 5 ust. 1 Rozporządzenia MKiDN z 20.10.2015 r.