instrukcja kancelaryjna

Zaczęty przez kkk, Czerwiec 25, 2020,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kkk

Proszę o podpowiedź.
Pracuję w archiwum zakładowym i piszę nową instrukcje kancelaryjną, posługując się wzorem zamieszczonym na stronie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.
Jest tam zapisane ".... ponumerowanie stron materiałów archiwalnych .....". Co to oznacza, że numerujemy każdą stronę, czy tylko zapisaną. Jeżeli każdą, to po co numeracja stron, jeżeli może być numeracja kart. Jak jest u Was, co radzicie napisać?

sirsilis

oczywiście paginacja - numerujemy wszystkie strony zapisane...

Rovan

Pamiętajmy, że poza IK obowiązuje nas również Rozporządzenie MKiDN z 2015 r., a tam już jest precyzyjnie określone
Cytat
ponumerowanie zapisanych stron materiałów archiwalnych aktowych przez naniesienie kolejnego numeru w górnym, prawym rogu strony

Dla jasności zawsze możesz odpowiednio zmodyfikować zapis w projekcie IK, np.:
"ponumerowanie zapisanych stron materiałów archiwalnych zwykłym miękkim ołówkiem nanosząc numer strony w prawym górnym rogu"