przekazywanie dokumentacji do AP z wyborów Sejmu i Senatu

Zaczęty przez KasiaKatarzyna, Styczeń 28, 2020,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

KasiaKatarzyna

Witam,
Ostatnio otrzymałam tak informacje od AP odnośnie przekazania dokumentacji z Wyborów do Sejmu i Senatu. Chciałam, się upewnić czy dobrze to rozumiem. Mam przygotować spis zdawczo-odbiorczy, oraz ponumerować wszystkie dokumenty i pookładać chronologicznie, czyli z pisma wynika ze mam otworzyć te wszystkie koperty z dokumentacją z głosowania?
O co chodzi? pozwolę sobie zacytować: "Jesli w depozycie znajdują sie dokumenty dodatkowe egzemplarze przechowywanych dokumentów z wyborów (stosownie do $11 ust. 2 rozporządzenie - jeśli Urzędnik Wyborczy przechowywał dwa egzemplarze dokumentów z wyborów, przekazaniu dyrektorowi delegatury podlega jeden egzemplarz, a po zakończeniu przekazywania drugi egzemplarz może podlegać brakowaniu), należny dostarczyc spis dokumentacji niearchiwalnej, przeznaczonej do brakowania (wg wzoru określonego w przepisach o narodowym zasobie archiwalnym  i archiwach). W spisie dokumentacji niearchiwalnej proszę o wpisanie liczby teczek/paczek oraz o podanie ogólnej liczby metrów bieżących. Powyższe wymogi sa niezbędne w celu wystąpienia Dyrektora Delegatury Krajowego Biura Wyborczego w Nowym Sączu z wnioskiem do Archiwum Narodowego o wydanie zgody na brakowanie dokumentacji niearchiwalne, znajdującej sie u Państwa w depozycie"

Czyli jeśli istnieją drugie egzemplarze to dla nich muszę zrobić spis i wniosek o brakowanie. A jeśli ich nie ma to przekazuje tylko te oryginały wraz ze spisem zdawczo odbiorczy i to wszystko.

Wiem że może banalne pytanie ale pierwszy raz będę to robiła i chciała bym się upewnić czy dobrze myślę.

Pogórzanin

Jeżeli masz duplikaty włóż do oddzielnej teczki, opisz i zrób spis dokumentacji do brakowania. Jeżeli nie masz to postępuj zgodnie z wytycznym KBW. Pozdrawiam