Skontrum w archiwum zakładowym Urzędu

Zaczęty przez Karolina, Listopad 13, 2019,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Karolina

Dzień dobry,
mam przeprowadzić skontrum dokumentacji w archiwum zakładowym urzędu miasta, w którym pracuję. Jestem na etapie sporządzania zarządzenia odnośnie powołania komisji skontrowej, wiem że zgodnie z instrukcją archiwalną komisja ta ma składać się z co najmniej 2 członków. Nasuwa mi się tu teraz pytanie czy powinnam powołać przewodniczącego i 2 członków, czy wystarczy tylko przewodniczący i członek?

Pozdrawiam  :)

Czarny1986

Witam,
ja bym powołał komisję trzy osobową. Nie opieram się tutaj na żadnych wytycznych, jednak biorąc pod uwagę sporą ilość pracy oraz temat działalności komisji wydaje się to wskazane.

pozdrawiam

Karolina

Dziękuję, tak też mam zamiar zrobić. Ponadto kontaktowałam się z moim AP i dowiedziałam się, że najlepiej by było gdyby w składzie komisji były właśnie co najmniej 3 osoby, czyli przewodniczący i 2 członków. Pozdrawiam