Cytat z przykładowej IK dla podmiotu działającego w systemie tradycyjnym:
Par. 8 ust. 2 - Dopuszcza się wykorzystanie narzędzi informatycznych w celu: (?) dokonania dekretacji, pod warunkiem przeniesienia treści tej dekretacji na przesyłkę wraz z datą i podpisem osoby dokonującej przeniesienia tej treści.
Wyjaśnijcie, proszę. Chodzi o dekretowanie poczty elektronicznej typu: Pani Krysiu, proszę przeczytać tego mejla i przygotować odpowiedź. Następnie wydruk i zanotowanie dekretacji na tym wydruku? Jeśli tak - jaki sens ma takie postępowanie, gdy np. firma, taka jak moja, ma dwa oddziały zamiejscowe i na skrzynkę w Warszawie trafiają czasami sprawy, którymi ma zająć się np. Kraków. Te mejle przesyłane są po prostu do właściwej osoby i dopiero tam drukowane.
Czy źle robimy? Nasza IK jest z 2006 r. i w ogóle nie reguluje postępowania z dokumentacją elektroniczną, więc robimy tak, jak nam się wydaje
O co chodzi z tym przeniesieniem dekretacji?
Pytam, bo przygotowuję nową IK.