Chciałabym również prosić o pomoc. Opiszę swój problem jak najbardziej "łopatologicznie" z nadzieją, że przekaz będzie czytelny.
Przykład:
Teczka "Olimpiady, konkursy: klasa 428 - chciałabym to podzielić na dwie podteczki (1. olimpiady 2. konkursy - osobne spisy spraw) i tę zasadę mniej więcej rozumiem.
Bardziej zależy mi na odpowiedzi jak gromadzić dokumentację związaną z danymi sprawami.
Załóżmy sprawa 1. - konkurs geograficzny - kilka dokumentów składa się na sprawę, np. regulamin, protokół z eliminacji, protokół z przebiegu, itp. - czy wszystkie te dokumenty powinnam trzymać np. w jednej koszulce/skoroszycie, wpinając chronologicznie jeden po drugim, ale w tym samym miejscu, czy poszczególne dokumenty (osobno regulamin, osobno protokoły) powinny być gdzieś wyróżnione - jeśli nie w spisie spraw, to gdzie?
Ponieważ do tej pory wyglądało to tak, że dokumenty były wpinane chronologicznie, ale do teczki jako całości.
Tj. jeśli w międzyczasie odbyły się inne konkursy, to dokumenty były wpięte w następujący sposób: protokół z eliminacji-konkurs geograficzny(ZS.428.1.2019), regulamin konkursu polonistycznego(428.2), karty zgłoszenia przegląd małych form(428.3), protokół z przebiegu konkursu geograficznego (428.4), itd.
W ten sam sposób były też wpisane w spis spraw i każdy dokument miał nadany inny numer sprawy zgodnie liczbą porządkową w spisie spraw (jak podałam w nawiasach i zdaję sobie sprawę, że jest to błędne). Chciałabym wyprowadzić teczki w taki sposób, aby było tak jak należy.
Bardzo dziękuję za pomoc i przepraszam, jeśli ten wątek nie powinien się znajdować w tym dziale.