Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

dokumentacja zamówień publicznych

Zaczęty przez uczeń1234, Maj 09, 2019,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

uczeń1234

Co możemy zaliczyć do dokumentacji zamówień publicznych w Urzędzie Gminy?

Danuta J. Samek

Dzień dobry, jedyna odpowiedź, której jestem pewna: Jest to dokumentacja, na której pracuje i którą wytwarza komórka merytoryczna zajmująca się w danym urzędzie gminy sprawami zamówień publicznych.  Tam gromadzone są sprawy, o które Pan/Pani pyta. Pozdrawiam. djs
Pozdrawiam
Danuta J. Samek

Karolina

Dzień dobry,

dokumentację postępowania tworzą dokumenty takie jak m.in.: ustalenie szacunkowej wartości zamówienia (np. kosztorysy inwestorskie), wniosek o wszczęcie postępowania, oferty wykonawców (wybrane i odrzucone), ogłoszenia, zapytania o cenę, specyfikacje techniczne warunków zamówienia, protokoły, korespondencja między zamawiającym a wykonawcami itd. Te wszystkie dokumenty powinny mieć kat. B5 o ile umowy  zawarte w wyniku postępowań o zamówienie publiczne komórka zarejestrowała odrębnie. Jeżeli jednak w dokumentacji tej znajdziemy również umowy to teczka otrzymuje oznaczenie B10. Należy pamiętać, że dokumentacji nie wolno rozdzielać, tzn. wyłączać umów z teczek postępowań, jeśli tak narastały w komórce merytorycznej i jeśli były znakowane znakami spraw tych postępowań.

Pozdrawiam