Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

Brakowanie

Zaczęty przez archi, Maj 20, 2019,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

archi

Witam, przygotowuję wniosek na brakowanie dokumentacji aktowej. W mojej instytucji nie było wcześniej archiwum zakładowego, nie stosowano wykazu akt i nie przeprowadzano brakowania. Dokumentację od lat 50-ych porządkowałam posiłkując się wykazem akt, który wysłałam do zatwierdzenia (zrobiłam tak po konsultacji z AP). Wykaz został zatwierdzony w lipcu 2017 roku.
Czy w takim razie rubrykę pt. "Oznaczenie kancelaryjne (znak akt lub  znak sprawy)" na spisie akt do brakowania  dla brakowanej dokumentacji np. z lat 1950-2012 pozostawiam pustą??
Dziękuje za odpowiedź  :)