W naszej Instrukcji nie ma słowa o elektronicznych nośnikach danych.
Zatem najpewniej macie dość starą instrukcję.
Aktualnie (od kilku lat) standardem jest umieszczenie w instrukcjach procedur postępowania z informatycznymi nośnikami danych.
Nośniki takie powinny być po zakończeniu sprawy przekazywane do składu informatycznych nośników danych, a z tamtąd po 2 latach - do archiwum zakładowego.
Jeśli w jednostce nie ma składu IND wówczas w momencie przekazywania dokumentacji do AZ należy wydzielić z niej nośniki danych i przekazać je jako odrębny zbiór, ujęty na odrębnym spisie z/o informatycznych nośników danych do AZ, gdzie powinny być przechowywane oddzielnie od pozostałej dokumentacji.
Procedura ta została wprowadzona w związku z obowiązkiem wykonywania kopii bezpieczeństwa IND (przynajmniej raz na 5 lat). Łatwiej jest je wykonać gdy nośniki są odrębnie zewidencjonowane i przechowywane.
Proponuję zapoznać sie z przykładowymi instrukcjami dostępnymi na stronie NDAP i zaktualizować w oparciu o nie własne normatywy.