Aktualności:

21 Rocznica IFAR - króciutka refleksja rocznicowa... --> http://www.ifar.pl/index.php/topic,5040.0.html

Menu główne

spisy spraw

Zaczęty przez wiola, Styczeń 26, 2019,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wiola

witam,
proszę o informację jak należy postąpić z dokumentacją dla której nie ma możliwości stworzenia spisu spraw ze względu na jej charakter np. ewidencja czasu pracy, listy wypłat zaświadczeń? czy należy stworzyć jakiś wykaz co zawiera dana teczka czy po prostu zarchiwizować bez jakiegokolwiek wykazu.

Rovan

Dokumentacja, którą wymieniłaś to tzw. dokumentacja nie tworząca akt sprawy.
Siłą rzeczy nie tworzy się dla niej spisów spraw. Nie ma również obowiązku tworzenia dla takiej dokumentacji innej ewidencji zawartości teczki.