Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

elektronizacja zamówień publicznych

Zaczęty przez PatMaj, Listopad 05, 2018,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PatMaj

W związku z wejściem w życie pełnej elektronizacji komunikacji w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego powyżej progów unijnych, proszę o informacje jak rozwiązaliście te kwestia w swoich jednostkach w kontekście archiwizacji. Wiem, że komercyjne platformy raczej nie są przystosowane do archiwizacji długoterminowej, poza tym są to systemy dziedzinowe, do których dostęp posiadają jedynie pracownicy odpowiedzialni za zamówienia publiczne. Zastanawiam się nawet nad wystąpieniem z oficjalnym pismem w tej sprawie do swojego AP bądź nawet NDAP - nikt póki co nie potrafił podać mi konkretnych wytycznych w tym zakresie.
Archiwista w spółce samorządowej