Prowadzenie teczek aktowych przez pracowników niemerytorycznych

Zaczęty przez Filip Kwiatek, Lipiec 30, 2018,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Filip Kwiatek

Czy spotkaliście się w praktyce z modelem kancelaryjnym polegającym na prowadzeniu akt spraw przez pracowników niemerytorycznych? Jest wydzielony dział, w którym pracownicy, zakładają sprawy w spisach, gromadzą akta, prowadzą teczki, przekazują do AZ. Merytoryczni tylko inicjują, prowadzą tok spraw i przynoszą dokumenty.

Danuta J. Samek

Dziwne zjawisko, ale zdarza się. Wszystko zależy od dyscypliny i od respektowania regulaminu obowiązującego w AZ. A poza tym : normatywy! IK, IA i JRWA. Obowiązek pracownika merytorycznego (aktotwórcy) = doprowadzić dokumentację do spisów zd-odb! Jaskrawy przykład: co będzie, jeśli pracownik kancelarii zacznie "porządkować" dokumentację Wydziału Finansowego? ;( Pozdrawiam; djs
Pozdrawiam
Danuta J. Samek

Filip Kwiatek

Rozwiązanie to zostało zaproponowane podczas prac nad wdrożeniem IA, IK i JRWA, wyszło to od pracowników merytorycznych, którzy delikatnie pisząc nie palą się do prowadzenia teczek.