Aktualności:

Widzę, że część osób może mieć problemy z zalogowaniem/hasłami/zatwierdzeniem konta szczególnie z domen WP, Onet, Interia  - czytamy watek: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5043.0.html i potem proszę tej sprawie o kontakt na priv rafal.magrys(na)gmail.com

Menu główne

rejestrowanie sprawy - jaka dokumentacja w jakiej klasie

Zaczęty przez friki, Maj 14, 2018,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

friki

Proszę o podpowiedź lub pewnie bardziej wyjaśnienie

Przykładowe hasła z jrwa , ale zawierające zapis, który mnie nurtuje - odnośnie zawartości:

2153 -  Postępowanie dyscyplinarne - kat. B*)  - *) okres przechowywania uzależniony jest od obowiązujących przepisów prawa; posiedzenia Komisji Dyscyplinarnej klasyfikuje się przy klasie 101

2110 Konkursy na stanowiska - kat. B5 -  akta pracowników przyjętych odkłada
się do akt osobowych; przy czym dokumentację posiedzeń komisji klasyfikuje się przy klasie 111

Jaka dokumentacja właściwie zostaje przy 2153 ? Co zostaje pod 2110?

Jak dla mnie całość dokumentacji, która powstaje w tych akurat hasłach to właściwie posiedzenia komisji wraz z załącznikami, czyli wszelkimi pismami składanymi przy tych klasach, zatem powtórzę, co właściwie zostaje przy tych klasach? 





inka

Nie widziałam dokumentacji z postępowań dyscyplinarnych, ale jeśli chodzi o nabory to u nas przy teczce z B5 zostaje następująca dokumentacja:
- ogłoszenie o naborze,
- korespondencja z kandydatami (zaproszenia na rozmowę, informacja o odrzuceniu oferty z powodów formalnych, itp.),
- dokumenty kandydatów nieprzyjętych (chyba, że w jednostce obowiązują przepisy o ich zniszczeniu  np. po 3 miesiącach, to protokół z ich komisyjnego zniszczenia)
Do teczki 111 kat. A przenoszę następujące dokumenty:
- zarządzenie powołujące komisje
- protokół z prac komisji (nawet brudnopis z rozmowy kwalifikacyjnej, jeśli wnosi coś do sprawy),
- informacja o wyniku naboru

friki

Cytat: inka w Maj 16, 2018,
Nie widziałam dokumentacji z postępowań dyscyplinarnych, ale jeśli chodzi o nabory to u nas przy teczce z B5 zostaje następująca dokumentacja:
- ogłoszenie o naborze,
- korespondencja z kandydatami (zaproszenia na rozmowę, informacja o odrzuceniu oferty z powodów formalnych, itp.),
- dokumenty kandydatów nieprzyjętych (chyba, że w jednostce obowiązują przepisy o ich zniszczeniu  np. po 3 miesiącach, to protokół z ich komisyjnego zniszczenia)
Do teczki 111 kat. A przenoszę następujące dokumenty:
- zarządzenie powołujące komisje
- protokół z prac komisji (nawet brudnopis z rozmowy kwalifikacyjnej, jeśli wnosi coś do sprawy),
- informacja o wyniku naboru

Dzięki za informacje.
Widzę tu problem taki, mam na myśli siebie, że nie mam pewności co faktycznie i ostatecznie jest zał. do takiego protokołu, a może co powinno być. Choćby dokumentacja tych nieprzyjętych kandydatów, tak czy tak trafi ona przed komisję, choćby po to, by komisja po zapoznaniu się z nią , mogła ją odrzucić (chyba że istnieje opcja, że odpadła zanim komisja cokolwiek rozpatrzyła), zatem czy to nie będzie zał. do komisji? Właśnie dlatego mam wątpliwości.

Podobna sytuacja jest też choćby z nagrodami, też jest komisja która rozpatruje komu przyznać (w każdym razie tak jest u mnie) i przed komisję trafiają wnioski czasem w dużych ilościach. I tak, generalnie wnioski należałoby trzymać przy klasie "nagrody" czy jednak przy komisji jako zał. do niej? Pół biedy jeśli w protokole nie ma zapisu , "wnioski w zał."

inka

Dla mnie coś jest załącznikiem, jeśli w protokole jest wzmianka o tym. Jeśli nie ma takiej informacji, to zostawiam to jako odrębny dokument.
Co do nagród, w moim urzędzie obowiązuje JRWA dla gmin, używają na to symbolu 2122 lub symbolu 2160, i tam jest tylko informacja, że akta konkretnych pracowników odkłada się do akt osobowych.