Oczywiście w stanie uporządkowanym i na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego
Dokumentacja przedstawień jest różnorodna, ciekawa, i miałem z nią kiedyś do czynienia: scenariusze z poprawkami reżyserskimi, skrypty, brudnopisy, rysunki i opisy scenografii, afisze i plakaty, ulotki, kasety magnetofonowe, VHS, zdjęcia, negatywy, przeźrocza itp.
Choćby z racji odmienności nośników i ich formatów nie da się tego wszystkiego wrzucić do jednego wora (teczki).
Należałoby więc posegregować całość na jednostki wg rodzaju dokumentacji, tzn. np. teczka ze scenariuszem będzie osobno jako odrębna pozycja na spisie zd.-odb., kasety tak samo w odpowiednio opisanym pudle, afisze też osobno w opisanej obwolucie albo tubie, zdjęcia w swoim albumie itd. Każda z tych jednostek miałaby wspólny tytuł i precyzujący podtytuł, np. Makbet. Scenariusz, t. I...; Makbet. Afisze... itp.
Dokumentacja jednego przedstawienia to tak naprawdę, z powodu swojej różnorodności, kilka jednostek na spisie zdawczo-odbiorczym. Jeżeli z jakichś przyczyn nie da się tego załatwić w ten sposób, to wtedy jednostkę (przedstawienie) ujęte w spisie wypadałoby chociaż podzielić na tomy wg tych rodzajów, a zatem przykładowo: scenariusz jako t. I, afisze jako t. II, kasety III itp.
Tak bym się do tego zabrał, jednak przed wykonaniem jakichkolwiek czynności sprawdź oczywiście swoją instrukcję archiwalną i skonsultuj się z właściwym AP.
Pozdr!