Witam, właśnie zaczynam swoją przygodę w archiwum zakładowym, co prawda to tylko staż, ale już na sam początek swojej kariery zostałam sama (urlopy). Oczywiście mam mnóstwo pracy, abym się nie nudziła i niestety w związku z tym wyszły pewne nie jasności, których nie mam z kim skonsultować, a mianowicie:
(oczywiście jestem jednostką samorządową)
1. w kat. A czy wszystkie dokumenty muszą być związane?
- z tego co mi mówiono, aby związać dokumenty musi być około 70% przedziurkowanych stron i mając około 40 teczek analizujemy to w obrębie jednej teczki czy może wszystkich? ( w tym przypadku tylko jedna teczka nie nadaję się ponieważ ma koperty z głosami niejawnymi reszta teczek w 98% jest przedziurkowana)
2. jak dzielimy na tomy?
- sprawdzam teraz teczki sesje jednostki mam ich około 30, i czy tom to jedna sesja? Czy może jedna sesja ale podzielona np. na dwie teczki o grubości 5 cm? ( obecnie na spisie zdawczo-odbiorczym każda sesja jest jako osobny tom)
3. w kat A, oczywiście usuwamy wszystkie metalowe części, w sesjach jako załączniki do ustaw znajdują się np. książki, które są sklejone, a do tego np. zszyte. Czy zostawiamy je tak czy może powinno się usunąć te części?
4. Czy książkę również paginujemy? Każdą ze stron?
Będę bardzo wdzięczna za pomoc
Pozdrawiam, HeardSpider