Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Pismo do innego urzędu

Zaczęty przez lukas_drill, Marzec 31, 2017,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

lukas_drill

witam,
co robić w sytuacji, gdy do urzędu miasta trafia pismo, którym, jak się okazuje przy dekretacji, powinien zając się jednak urząd gminy?
Co robi się w takiej sytuacji? Jakieś przepisy stanowiące o tym?
W IK jakoś nie mogę znaleźć...
pozdrawiam

Anna Laszuk

Czy nie ma tu przypadkiem zastosowania tryb wskazany w kodeksie postępowania administracyjnego:
Art. 65. § 1. Jeżeli organ administracji publicznej, do którego podanie wniesiono, jest niewłaściwy w sprawie, niezwłocznie przekazuje je do organu właściwego, zawiadamiając jednocześnie o tym wnoszącego podanie. Zawiadomienie o przekazaniu powinno zawierać uzasadnienie.
§ 2. Podanie wniesione do organu niewłaściwego przed upływem przepisanego terminu uważa się za wniesione z zachowaniem terminu.

MarcinP

Art. 65 Kpa ma zastosowania w sytuacjach, w których Kpa ma zastosowanie, a więc nie zawsze. Niemniej jednak należy zawsze stosować praktykę przekazywania dokumentów, która jest oczywista, ale nie zawsze z przywołaniem ww. przepisu.

szerka

Moja firma jest objęta rozp. z 11 stycznia 2011. Przed odesłaniem przesyłki, klasyfikujemy ją 1510 Urządzenia do rejestracji i monitorowania obiegu przesyłek i pism
szerka

stany

Też wybieramy taki symbol ( 1510 ), u mnie w Starostwie odpowiedni 1610.