Drodzy archiwiści, teoretycy i praktycy,
od pewnego czasu porządkuję i opracowuję dokumentację techniczką w muzeum. Niestety, wykaz akt nie jest dobrze skonstruowany przez co niekiedy mam problem z klasyfikowaniem dokumentów. Mam do was pytanie i liczę na jakieś podpowiedzi...
1. czy dokumentację zamówień taką jak: notatki służbowe dot. demontażu ogrodzenia oraz docieplenia budynku, dokumentację ofertową i przetargową, umowę o roboty budowlane, umowę wykonawczą i konsorcjum, umowę o wykonanie prac projektowych z aneksem oraz specyfikację istotnych warunków zamówienia na wykonanie I etapu robót budowlanych--> można zaliczyć do kategorii B5?
2.wykonanie i odbiór inwestycji i remontów: protokoły: zdawczo-odbiorcze, kontroli, odbioru wykonanych robót; oświadczenia dot.wykonanych robót--> jako kategoria B5?
3. Protokół okresowej kontroli stanu technicznego budynku- przegląd pięcioletni i roczny ---> jako kat.A?
4.pod co podciągnąć dokumentację dotyczącą wycinki drzew w pobliżu budynku? Ile lat przechowywać tą dokumentację ?
5. Ile lat przechowywać dokumentację związaną z dofinansowaniem projektów ministerialnych ?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc i podpowiedzi
![Mrugnięcie ;)](http://www.ifar.pl/Smileys/akyhne/wink.gif)