Aktualności:

21 Rocznica IFAR - króciutka refleksja rocznicowa... --> http://www.ifar.pl/index.php/topic,5040.0.html

Menu główne

reklamacje - skargi

Zaczęty przez PatMaj, Luty 03, 2017,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PatMaj

Czy uważacie, że klasyfikowanie reklamacji klientów względem jednostki w klasie "Skargi i wnioski załatwiane bezpośrednio" jest prawidłowe? Jeśli nie, to jakieś propozycje?
Archiwista w spółce samorządowej

muniekdm

Nie bardzo pasuje. Powinno być jakieś hasło dotyczące reklamacji.

Ewap

Prośba o informację o jakie "reklamacje względem jednostki" chodzi? Może co to za jednostka i jakiej jej aktywności reklamacja dotyczy? Może to tak nazwał klient, a jest to po prostu skarga?

PatMaj

Samorządowa spółka kolejowa - reklamacje typu "opóźnienie pociągu, proszę o zwrot wartości biletu".
Archiwista w spółce samorządowej

Ewap

Jeżeli jest tak, jak piszesz, to jest to zdecydowanie dokumentacja, która powinna być ujęta w odrębnej klasie JRWA i to w części JRWA, którą nazywamy klasami merytorycznymi (4 i dalej).
Bardzo dziwne, że tego nie ma w JRWA. Czy JRWA było na pewno uzgodnione z archiwum państwowym? Takie kwestie powinno ono wyłapać. To jedna z podstawowych kwestii do badania przy uzgadnianiu JRWA, tj. czy obejmuje dokumentację dot. całości działalności danego podmiotu.
Proponuję dodać klasę na reklamacje i uzgodnić zmianę z AP.