Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

EZD - pytanie o stronę techniczno-infromatyczną

Zaczęty przez dorsiu, Luty 08, 2017,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

dorsiu

Szanowni,
oczywiście najlepiej zapytać u źródła, czyli w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim, ale może ktoś z używających EZD będzie znał odpowiedź. Czy ktoś się orientuje czy system EZD tworzy na serwerze jakieś struktury katalogów dla spraw, np. Katalog roku - 2016, potem w ramach 2016 podkatalog hasła klasyfikacyjnego z wykazu, potem katalog z numerem sprawy (1,2,3 itd.) i dopiero dokumenty zapisywane są do konkretnego numeru sprawy? Czy jednak cały system EZD jest tylko jedną wielką bazą rekordów do której podłączone są dokumenty i wiązane tam w sprawy, a fizycznie te dokumenty na serwerze są zapisywane w jednym miejscu po kolei (mają pewnie jakiś swój systemowy numer id nadany) i nie podlegają grupowaniu w jakieś struktury katalogów/folderów?