Będę mieć do dyspozycji więcej regałów do gromadzenia zasobu archiwalnego (ok. 15 mkw., 38 m sześciennych). Do tej pory miałam tylko 2 regały przesuwne, nie miałam możliwości przechowywać wg komórek (tak jest najwygodniej) tylko przy napływie nowej dokumentacji wkładałam, gdzie było miejsce. Teraz chciałabym przenieść cały zasób (ok. 45 m.b.) tak, żeby każda komórka org. miała swoje miejsce. Jak to wygląda, jeśli chodzi o rubrykę spisu "miejsce przechowywania": czy drukuję nowe spisy i tu nanoszę nowe informacje, czy mogę na dotychczasowych spisach skreślić wpisy i odnotować nowe miejsce przechowywania? Czy do ewidencji powinnam dodać informację o nowym porządku w archiwum? Nie wiem, od czego zacząć i jak sobie zorganizować pracę, trochę to potrwa i bez cudzej pomocy pewnie się nie obejdzie. I może kilka słów o topografii.