Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Komunikacja elektroniczna w PZP

Zaczęty przez krzysiekp, Sierpień 11, 2016,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

krzysiekp

Witam
Ostatnia nowelizacja UPZP wprowadza możliwo

krzysiekp

Witam
Ostatnia nowelizacja UPZP wprowadza obowiązek komunikacji elektronicznej miedzy  zamawiającym a wykonawcami zwłaszcza w kwestii składania ofert , wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz składanie ofert.
W jaki sposób spełnić powyższy wymóg kiedy w instytucji podstawowym systemem dokumentowania  spraw jest system tradycyjny a dodatkowo przepisy UPZP nie obejmują całej dokumentacji powstającej podczas prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

jacek_k

Cytat: krzysiekp w Sierpień 11, 2016,
Witam
Ostatnia nowelizacja UPZP wprowadza obowiązek komunikacji elektronicznej miedzy  zamawiającym a wykonawcami zwłaszcza w kwestii składania ofert , wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz składanie ofert.
W jaki sposób spełnić powyższy wymóg kiedy w instytucji podstawowym systemem dokumentowania  spraw jest system tradycyjny a dodatkowo przepisy UPZP nie obejmują całej dokumentacji powstającej podczas prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
Sposób komunikowania nie jest równoznaczny ze sposobem dokumentowania. W skrócie: drukujemy...

MarcinP

Tak, drukujemy. Czyli postępujemy tak samo, jak np. przy wysyłaniu sprawozdań drogą elektroniczną. Poza tym składania elektronicznych ofert w zamówieniach wejdzie w życie dopiero za ponad dwa lata (październik 2018 r. - u większości zamawiających).