Dokumenty po pracownikach z innej spółki

Zaczęty przez evelka87, Czerwiec 10, 2016,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

evelka87

Witam,
Mam malutki problem, jestem na etapie archiwizacji dokumentacji mojej jednostki i natrafiłam na dokumenty z lat 1990-1999 i zastanawiam się czy mogę je zakwalifikować pod JRWA dla gmin i organów międzygminnych z którego korzystam przy bieżących sprawach czy musze szukać jakiegoś wyjątkowego JRWA z tego okresu ( kat. BE5, B5, B10)
Dodam jeszcze ze te dokumenty są odziedziczone po spółce ( a dokładniej pracownicy którzy przeszli do nas pozabierali sprawy jakimi się zajmowali i teraz zalega mi to w archiwum), która wcześniej zajmowała się podobnymi kompetencjami jak moja jednostka.

Pozdrawiam  :P
Pozdrawiam
eVelka:*

Bolek

Czy ta zlikwidowana jednostka stanowi obecnie wasz wydział albo na jej bazie powołano u was jakąś nową komórkę?
prawy obrońca lewego słupka

evelka87

Nasz jednostka zajmuje się zasobami mieszkaniowymi na terenie miasta... ale wcześniej zajmowała się tym ta spółka... dlatego struktura jest podobna.
Pozdrawiam
eVelka:*

MarcinP

Dla dokumentacji z lat 1990-1999 należy stosować wykaz akt obowiązujący w jednostce (spółce) i czasie, kiedy dokumentacja powstała.

evelka87

Czyli ten JRWA który znalazłam na forum z lat 1990-1999 mogę spokojnie używać??
Pozdrawiam
eVelka:*

MarcinP

Należałoby stosować wykaz akt, który wprowadzony był w tej zlikwidowanej spółce. Jeżeli nie było żadnego wykazu, uzgodnionego z właściwym miejscowo archiwum państwowym i wprowadzonym przez zarząd spółki, wówczas nie pozostanie nic innego, jak posłużyć się hasłami klasyfikacyjnymi i kategoriami archiwalnymi z wykazu akt dla gmin z lat 1990-1998. Symboli klasyfikacyjnych stosować nie należy.

evelka87

Dziękuję za odpowiedz Panie Marcinie  ;)
A znajdę gdzieś JRWA od 1999 ?
Pozdrawiam
eVelka:*

MarcinP


evelka87

Pozdrawiam
eVelka:*