Internetowe Forum Archiwalne > Archiwa Zakładowe
Porządkowanie akt - dokumentacja płacowa
(1/1)
Dzno:
Witam.Bardzo proszę ,podzielcie się informacjami,jak w Waszych Archiwach jest kompletowana dokumentacja płacowa.
Dz.U.nr 62 poz.286,par.8 niewiele mówi na ten temat.
W moim archiwum są osobno listy płac dla wszystkich,osobno karty wynagrodzeń i inne załączniki.
Z tego co wiem,każdy pracownik powinien mieć swoją teczkę z dokumentacją płacową /na wzór akt osobowych/.
Jak to powinno być prawidłowo zrobione?
Jeżeli znacie jakieś przepisy szczegółowe w tym temacie to bardzo proszę o ich podanie. :roll:
Anonymous:
zajrzyj sobie tutaj: http://www.milanowek.ap.gov.pl/niearchiwalna.html#dokumentacja_placowa
to nie przepis, tylko ich wymogi, ale nic ponadto nie wymyślisz.
Jarek
Dzno:
Każda informacja jest cenna.
Dzięki Jarku.Pozdrawiam :lol:
Nawigacja
Idź do wersji pełnej