Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

Poczta elektroniczna

Zaczęty przez crash0, Luty 15, 2016,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

crash0

Pytanie głównie do innych AP.
Jak wygląda u was kwestia poczty elektronicznej, wiadomości napływających tą drogą od petentów?
Czy wiadomości wpadają na jedną skrzynkę? Są drukowane, sygnowane przez dyrektora, przekazywane do oddziału, następnie tworzona jest odpowiedź, wydruk pisma do rejestracji, przesłanie wiadomości elektronicznej na adres sekretariatu i przesłanie jej do danej osoby?
W efekcie, taka osoba pisze na jeden adres a dostaje odpowiedź z innego?

Marek Gieroń

Cytat
Pytanie głównie do innych AP.
Jak wygląda u was kwestia poczty elektronicznej, wiadomości napływających tą drogą od petentów?
Czy wiadomości wpadają na jedną skrzynkę?

Nie, w zależności od fantazji klienta - kwerendy genealogiczne do nadzoru np czasami wpadają.

Cytat
Są drukowane, sygnowane przez dyrektora, przekazywane do oddziału, następnie tworzona jest odpowiedź, wydruk pisma do rejestracji,

Tak

Cytat
przesłanie wiadomości elektronicznej na adres sekretariatu

Nie, serwer wewnętrzny na który trafiają przygotowane odpowiedzi w wersji elektronicznej gotowe do załączenia w odpowiedzi.

Cytat
i przesłanie jej do danej osoby?
W efekcie, taka osoba pisze na jeden adres a dostaje odpowiedź z innego?

Tak. Trudno wymagać od nadzoru, żeby odpowiadał na temat "dziadka z Pcimia". Nie sądzę, żeby dla klienta miało to jakiekolwiek znaczenie, że dostał odpowiedz z sekretariat@ a pisał na nadzor@ zwłaszcza jeśli odpowiedz pozytywna jest.
"Kto podziela ten pogląd proszę o atak histerii. Start!"