Autor Wątek: POMOCY Spisy spraw a rejestr pism  (Przeczytany 5634 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dewi

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 9
POMOCY Spisy spraw a rejestr pism
« dnia: Grudzień 10, 2015, »
Cześć!
Mam problem. W Instytucji, w której pracuję jest system bezdziennikowy. Nie mam w nim doświadczenia, ale z tego, co się orientuję pracownik merytoryczny prowadzi sam spis spraw do każdej klasy, którą prowadzi.
W załączeniu dodałam kawałek z naszego JRWA, dziewczyna z zamówień publicznych chce dopasować do każdego pracownika jedną klasę (z klasy 221), tak, aby każdy zajmował się swoją, konkretną działką.

Ale póki tak nie jest wygląda to następująco:
Kasia prowadzi swoje sprawy pod klasą 2210 rejestrując w swoim spisie spraw zamówienia;
Jacek prowadzi swoje sprawy też pod klasą 2210 i również ma swój rejestr spraw.
W związku z tym wychodzi problem, ponieważ obojgu pojawiają się te same znaki spraw, czyli np. A-AG-2210-1/15.
Czy tak może być? Czy nie powinno być tak, że liczba porządkowa jest u każdego inna, jeśli jest to jeden wydział? Ale z drugiej strony oni nie mają sekretarki i po prostu każdy jest sekretarzem dla samego siebie i dlatego liczby porządkowe się powtarzają.
Podpowiedziałam im, żeby dla odróżnienia spraw (gdy będą oddawać do archiwum) na końcu dawali inicjały. Ale czytałam gdzieś, że łamanie na inicjały jest niewłaściwe.

Czy ktoś ma u siebie również system bezdziennikowy i mógłby mi pomóc? Bardzo uprzejmie proszę!

Offline muniekdm

  • archiwa_2.5
  • archiwista
  • *
  • Wiadomości: 420
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: POMOCY Spisy spraw a rejestr pism
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 10, 2015, »
Powinno być taki jak piszesz. Każdy z pracowników zajmuje się merytorycznie konkretną sprawą (z inną liczbą porządkową), ale wszystkie te sprawy powinny znaleźć się we wspólnej teczce z klasą 2210.

Offline pmm

  • słuchacz(ka)
  • Wiadomości: 37
Odp: POMOCY Spisy spraw a rejestr pism
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 10, 2015, »