Aktualności:

UWAGA:  - Upgrade do wersji 2.1.4 - zakończony... proszę o zgłaszanie ewentualnych błędów tutaj: http://www.ifar.pl/index.php/topic,5037.msg32648.html#msg32648

Menu główne

ePUAP w urzędach

Zaczęty przez luke, Listopad 25, 2015,

Poprzedni wątek - Następny wątek

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rafał Rufus Magryś

Cytat: Tomciaz w Maj 13, 2016,
[offtopic]Ja bym nie używał smartfona do przeprowadzania operacji związanych z przesyłaniem danych osobowych, zwłaszcza takiego z Androidem  :-\[offtopic]

oj tak...
Rafał "Rufus" Magryś
...patience is a virtue...

crash0

to nie Android a Windows Phone
czyli jeszcze gorzej  :P

luke

Wracając do wątku ePUAP w urzędach - dzwoniłem dzisiaj do UMiG w moim mieście z pytaniem o status złożonego wniosku o świadczenie 500 +, złożone przez ePUAP 2 kwietnia br. Po kilku telefonach udało się ustalić, że pani, cyt. : pójdzie poszukać w ePUAPie :)
Niestety nie znalazła, więc wysłałem UPP na potwierdzenie złożenia wniosku.
Cisza.
Miesiąc temu pani z tegoż urzędu przekonywała mnie, że to musi potrwać ponieważ musi przepisać dane do komputera - ot e-administracja w Polsce.
To jest kolejna sprawa, którą załatwiam przez ePUAP, mogę się nawet pokusić o stwierdzenie, że jestem zaprawiony w boju, ale tak słabo jeszcze nie było.

Jarek

Może problem takiego traktowania przesyłek epuapowych w urzędach rozwiąże wdrożenie EZD i integracja z elektroniczną skrzynką podawczą. Nie będzie już żadnego przeklepywania danych.
Jarek Orszulak

crash0

konsekwencją powinno byc posadzić na kilka lat, albo dać zakaz na prace informatyczne, itc. tym którzy maczali palce w tym programie. dno.
zaorać i zrobić co porządnego i jednolitego.

luke

Cytat: crashzero w Czerwiec 23, 2016,
konsekwencją powinno byc posadzić na kilka lat, albo dać zakaz na prace informatyczne, itc. tym którzy maczali palce w tym programie. dno.
zaorać i zrobić co porządnego i jednolitego.
Tymczasem na swojej stronie głównej MC zachęca do kontaktu przez ESP, ale pod flagą Obywatel.gov.pl.
To jest odpowiedź na Twoją sugestię dot. zaorania ePUAPu i postulatu jednolitości.

homo novus

Nie narzekać ;) Przynajmniej ktoś coś odbiera,  tak czy inaczej coś próbuje robić. Ja miałam niedawno do czynienia z pewnym Urzędem Nadzoru Budowlanego.  Nie mogąc się doczekać jakiegokolwiek odzewu na wysłanego do nich maila w końcu zadzwoniłam. Miła pani poinformowała mnie, że oni żadnych spraw drogą internetową nie załatwiają, nie udzielają także żadnych informacji.
Oto cyfrowe państwo w polskim wydaniu :D     

luke

Podsumowanie działania programu 500+ za trzy miesiące w kontekście składania wniosków tradycyjnie (wniosek na papierze) versus elektronicznie.

W ciągu pierwszych trzech miesięcy działania programu złożono 2,62 mln wniosków o świadczenie wychowawcze. Co ciekawe, aż 80 proc. z nich trafiło do urzędów droga tradycyjną, a tylko co piąty wniosek został złożony przez internet.

Jestem przekonany, że 4/5 tych wniosków elektronicznych to złożone przez bankowość elektroniczną.

Filip Kwiatek

Złożyłem via EPUAP, wszystko poszło sprawnie, zobaczymy jak pójdzie z dalszą ewentualną korespondencją (poprawki, decyzja).

crash0

gdyby te wszystkei oprogramowania był łatwiejsze w użytkowaniu, szybsze, etc. to na pewno korzystałoby z nich większa liczba osób.
Wydaje mi się, że najlepszym rozwiązaniem na "zaś" jest ostawienie obywateli (grupy docelowej) przed faktem, iż aby skorzystać z tego i tego, można to zrobić tylko elektronicznie.