Witam,
Mam mały problem...
Pracuje w jednostce, która zajmuje się mieszkaniami (socjalnymi, do remontu, itp.) na terenie naszego miasta, lecz z tego co wiem wcześniej tą funkcją zajmowała się spółka której część obowiązków przejęliśmy a z biegiem czasu przejęliśmy większość zadań tej spółki.
W zeszłym tygodniu dowiedzieliśmy się iż ta spółka chce zniszczyć umowy najmu lokali, którymi w dniu dzisiejszym dysponuje nasz jednostka wiec decyzja zapadła, że przejmiemy te dokumenty.
Przeglądałam pobieżnie dokumentacje, która chcemy przejąć, i wiem że jest nie uporządkowana, brak spisu spraw a już nie wspomnę o spisach zdawczo-odbiorczych, wszystko w koszulkach, na dodatek pudła z ?niby? zarchiwizowaną dokumentacją chcą nam oddać na zasadzie potwierdzenia odbioru ilości pudeł archiwizacyjnych w danym roku kalendarzowym a zaczynają się od 1997 roku ogólnie chaos, ze chyba z 3 lata będę nad tym siedzieć?.
Pytanie jest takie jakie procedury powinnam spełnić
Wiem banalne pytanie ale śnieżynka ze mnie i za bardzo nie wiem jak mam się za to zabrać.
Pozdrawiam
Ewelina
?