Jak byście postąpili w takiej sytuacji:
Po kadrowej, która już nie pracuje, została dokumentacja prowadzonych spraw, nieuporządkowana, dobrze chociaż, że są spisy sprawy i znaki sprawy. Ale tu jest problem, bo chyba ta pani nie odróżniała systemu dziennikowego od bezdziennikowego.
Sprawa: uzgadnianie regulaminu ZFŚS ze związkiem zawodowym i komisją socjalną, 3 dokumenty w sprawie, które powinny razem składać się na jedną sprawę. Tymczasem te 3 dokumenty zostały wpisane kolejno do spisu sprawy pod numerem 1, 2, 3, czyli zrobił nam się system dziennikowy zamiast bezdziennikowego. Mam AP-140-3/2013 z 11.03.2013, dalej AP-140-2/2013 z 06.03.2013 i AP-140-1/2013 z 29.01.2013 (niechronologicznie, ale to jest najmniejszy problem). Powinna być jedna sprawa z jednym znakiem sprawy, a mam 3 znaki. W dodatku jest to dokumentacja kategorii A. Jak z tego wybrnąć? Na pewno ułożyć w porządku chronologicznym, zapewne załączyć spis spraw (chociaż nieprawidłowy) i co dalej? Opisać sytuację w uwagach na spisie zdawczo-odbiorczym typu: Sprawa prowadzona w systemie dziennikowym zamiast bezdziennkowego (3 znaki sprawy)?