Witam,
moje pytanie odnosi się do nowych przepisów co do uzupełniania wykazów akt. W ustawie jest napisane,że wójt (burmistrz, prezydent miasta), starosta, marszałek województwa lub wojewoda, w porozumieniu z dyrektorem właściwego dla ich siedziby archiwum państwowego, w drodze zarządzenia, mogą dokonać uzupełnienia jednolitych rzeczowych wykazów akt, o których mowa w ust. 2b pkt 2, jeżeli jest to niezbędne dla klasyfikacji nowych zadań i nie narusza konstrukcji klasyfikacji; w przypadku organów zespolonej administracji rządowej w województwie uzupełnienia jednolitych rzeczowych wykazów akt wojewoda dokonuje na wniosek tych organów.
Zrozumiałam to tak, że jeśli będą jakieś nowe zadania to dopiero wtedy możemy uzupełnić wykaz za zgodą AP. Jednak na szkoleniu mówiono, że mamy czas tylko 7 miesięcy od wejścia ustawy na uzupełnianie wykazu. A co po tym? Jak np. za 8 m-cy dojdą nowe zadania, których nie zawiera jrwa?